Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2016 09:47 - Адвокат Веска Волева: В никакъв случай не взимайте заеми
Автор: ivanmutov Категория: Новини   
Прочетен: 942 Коментари: 0 Гласове:
1



 Поправките в закона за кредитните институции – дяволът е в детайлите. Вие сте банка и аз нямам договор с вас. Тя утре може да ме осъди за 1 милион. Защото аз не мога да кажа, че нямам договор. Съдът казва: „Да, издавам заповед за 1 милион“. Той не проверява. Той няма право да провери. И аз ако имам пари да ходя на адвокат (защото ние сме частници), ще се боря, но през това време ще ми е взето всичко! Ще доказвам, че нямам договор с банката. Това е абсолютна подмяна на ролята на съда.

Банките са съда. Аз не знам това не го ли разбра обществото? Този текст остава в закона. Няма да се премахне. Беше решено с абсолютно мнозинство. Аз присъствах.

Съветът в краткосрочен план е: Не вземайте заеми.

Оправяйте се както намерите за добре. Ще ви излъжат. Лъжат. Лъжат. Лъжат. Лъжат. Лъжат и мамят. Парите даже не излизат през банките. Те излизат през странични фирми. Не вземайте заеми! Вие не знаете какво следва за вас. Не вземайте заеми. При 1.5% до максимум 3-4% в света, тук са 20%! И то не са 20% защото са записани, а защото са злоупотребили след това. Защото са си написали тарифи, защото са си написали обслужване, защото ги е срам да го напишат в лихвата. Защото каквито и условия да ви направят, на втория или още на първия месец ще ви вдигнат лихвата, ще ви излъжат, ще ви измислят, прайм начин да се изчислява лихвата, от който нищо няма да разберете. Нарочно! Ще измислят базов лихвен процент, в който няма да разберете какво има… докато ви свършат живота! Докато ви свършат живота! Свършват ви бизнеса и всичко.

Не вземайте никакви заеми. Никакви!… от тези наши лъжци!





Тагове:   адвокат,   заеми,   Иван,   волева,   веска,   мутов,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanmutov
Категория: Новини
Прочетен: 439712
Постинги: 194
Коментари: 15
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930